Toți utilizatorii înteleg și sunt de acord cu faptul că accesul și folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni și condiții enunțați în continuare și altor legi aplicabile și în vigoare. În cazul în care nu ești de acord cu acest set de termeni și conditii, te rugăm să nu folosești acest website.
Website = adresa www pe care va aflati in acest moment
Compania = SC Gentleman Solutions SRL
Client = orice persoană fizică sau juridică ce accesează website-ul și/sau comandă prin intermediul lui
Set de termeni și condiții = contract între client și companie
Website-ul nu este disponibil pe browser-ul Internet Explorer 8 sau versiuni mai vechi. Nu oferim suport pentru aceasta versiune, iar pentru comenzi, vă rugăm să ne contactați telefonic.
1. Copyright
Întregul conținut de pe acest website sunt proprietatea SC Gentleman Solutions SRL (denumită în continuare compania) – ALL RIGHTS RESERVED, cu următoarele date de identificare: RO 32797127, J35/384/2014, str Aries nr 19, sala 202/2 Timișoara. Compania nu garantează că website-ul și conținutul acestuia nu conține erori sau că întregul conținut este 100% corect și valid. Clienții companiei au dreptul de a copia și printa conținutul website-ului sau porțiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comandă în cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o formă permisă preluarea conținutului de pe acest website în scopuri comerciale.
2. Garanții oferite de website
Acest website este oferit clienților / vizitatorilor săi sub forma actuală (așa cum este sau așa cum este disponibil la acel moment), fără niciun tip de garanții, exprimate sau interpretate. Oferim garanția restituirii banilor înapoi 100% pe comanda plasată și achitată pe www.GentlemanSolutions.ro, în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile noastre.Produsele comercializate pe www.GentlemanSolutions.ro beneficiază de garanție în baza O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008, atât timp cât nu constituie produse de tip perisabil/ flori / plante. Pentru produsele perisabile oferim o garanție clară de 2 zile menținerea prospețimii florilor în cazul respectării regulilor de întreținere menționate pe website.
3. Produse disponibile
Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat, compania nu are obligația de a anunța clientul de stocul disponibil în timp real. Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment – compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificări.
Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de stocurile disponibile și mâna de lucru folosită (produsele fiind manufacturate sunt unice; plantele naturale sunt unice, aspectul lor putând diferi) -se respectă întocmai valoarea produsului final și aspectul / caracteristicile general.
Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri, în funcție de cantitate. Negocierea va avea loc telefonic. În cazul produselor personalizate, Gentleman Solutions își rezervă dreptul de a depăși termenul de livrare (cu notificarea clientului în prealabil).
4. Metode de comandă
4.1 Comenzi telefonice
Echipa noastră dedicată poate prelua oricând între orele 9:00-18:00 comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poți suna pentru a-ți răspunde la orice tip de întrebări și pentru a prelua comanda ta. Modalități de plată pentru comenzi telefonice:
- Depunere numerar în cont
- Transfer bancar
- Revolut
4.2 Comenzi prin email
Comenzile prin email sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru. Este de ajuns să ne trimiți datele tale de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Modalități de plată pentru comenzi prin email:
- Depunere numerar în cont
- Transfer bancar
- Revolut
4.3 Comenzi online
Poți comanda online non-stop de pe website. Pentru a comanda online pe website-ul noastru trebuie să:
alegi produsul dorit
citești cu atenție specificațiile, descrierea produsului, să observi prețul
dacă este produsul potrivit pentru tine, adaugă produsul în coș
în acest punct poți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să îți faci cont
completează datele tale (numite de facturare)
completează datele de livrare cu atenție
notează mesajul atașat comenzii și orice alte comentarii ai pentru noi
selectează metoda de plată
revizuiește cu atenție încă o dată comanda la nivel de bucăți comandate și preț
apasă butonul finalizează comandă
așteaptă telefonul nostru pentru a stabili ultimele detalii referitoare la livrare
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, link către factură după ce achiți comanda, actualizări constante ale comenzii tale și apoi confirmarea de livrare.
Metode de plata disponibile pentru comenzi flori online:
- Plată online direct pe website
- Depunere numerar în cont
- Transfer bancar
- Revolut
5. Livrare produse
5.1 Zone deservite
Gentleman Solutions oferă livrare în Timișoara. Costul de transport este inclus în prețul produselor, livrarea se poate efectua în minim 2 ore de la comandă și plată.
5.2 Metode de livrare
Efectuam livrări în aceeași zi, de luni până duminică, în 2 ore de la primirea comenzii, iar pentru comenzi de peste 500 RON efectuăm livrări și în timpul nopții. Preluarea de comenzi se face non-stop pe website. Toate livrările se efectuează de către un ”Gentleman”, îmbracat elegant și cu stil.
5.3 Timpi de livrare
Efectuăm livrări în minim 2 ore de la confirmarea plății, însă ora de livrare nu poate fi garantată. Facem constant eforturi susținute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de către clienți, însă acest lucru nu este tot timpul posibil în condiții de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabilă sau alte condiții de forță majoră. În situații de acest tip se va încerca o nouă livrare la data la care este posibil, menținându-se legătura cu expeditorul, acesta din urmă înțelegând riscurile asociate mărfurilor de tip perisabil.
5.4 Tarife de livrare
Nu există niciun tarif de livrare pentru Timișoara, acesta fiind oferit gratuit de către Gentleman Solutions. Pentru localitățile învecinate se achită o taxă suplimentară care o să fie comunicată telefonic în funcție de distanță și de durata transportului.
5.5 Poza produsului livrat
La cerere, echipa Gentleman Solutions vă poate transmite poza produsului ce urmează a fi livrat, pe email. Tototată, după ce se efectueaza livrarea, se va realiza o nouă poză a produsului alături de destinatar (dacă acesta din urmă va accepta acest lucru). Poza se poate transmite după livrarea efectuată. Pozele pot fi transmise prin email sau un canal de comunicare, iar echipa Gentleman Solutions nu poate fi ținută responsabilă pentru erori de comunicare tip: lipsă conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. Legal, orice comerciant de tip florărie online are obligativitatea transmiterii pozei martor către clientul plătitor.
5.6 Anonimitate
Comenzile plasate sub protecția anonimatului sau cu cererea expresă de păstrarea anonimatului nu sunt și nu vor fi divulgate expeditorului decât în cazuri excepționale: anchetă oficială din partea autorităților competente, cerere expresă și oficială a expeditorului.
Gentleman Solutions nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului. Nu poate fi considerată nelivrată o comandă aflată într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clienților noștri atunci când ne sunt solicitate și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
6. Metode de plată
6.1 Card bancar, online
Cumpărăturile online au devenit foarte sigure în ultimii ani, astfel incât nu trebuie să te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul nostru, plasezi comanda alegând metoda de plată card bancar online – procesator de plăți EuPlatesc, iar după finalizarea comenzii vei fi redirectat către serverul securizat pentru plată. Te rugăm să introduci cu atenție datele card-ului. Pentru orice tip de probleme întâmpinate, te asigurăm că le vom rezolva împreună în cel mai scurt timp posibil.
6.2 Transfer bancar
Transferul bancar este efectiv plată prin bancă – OP (ordin de plata) – acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuiesc efectuate în avans, iar după plată este indicat să ne transmiți dovada plații prin email, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, comanda va fi procesată și nu vom aștepta intrarea efectivă a banilor în bancă, lucru ce ar putea întarzia între anumite bănci.
Datele noastre pentru plata sunt:
SC Gentleman Solutions SRL
J35/384/2014 – CUI: 32797127
7. Facturare plăți
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Orice comandă plasata pe website se achită înaintea livrării. Compania va emite către client o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura se emite pe numele plătitorului (persoana fizică sau juridică). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnată și ștampilată prin sistemul propriu de livrare în termen de 7 zile de la emitere. Chitanța este eliberată doar pentru plațile în numerar.
8. Returnare produse
Produsele se pot returna doar în ziua livrării.
Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa SC Gentleman Solutions SRL, str. Aries nr.19, sala 202/2, Timișoara.
Suma plătită va fi rambursată integral, în 14 zile lucratoare de la primirea produsului comandat.
Clientul va primi suma achitată, însă nu va avea dreptul și la alte despăgubiri (Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, aprobată cu modificări prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c).
9. Reclamații livrare
Pentru reclamații / conciliere internă gratuită te rugăm să te adresezi telefonic 0741.533.979 (persoana de contact Andrei Cocârlă). Este necesar ca reclamația să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, poze doveditoare ale produsului nemulțumitor (dacă este cazul), precum și detaliile de contact (telefon și, eventual, adresa de email, numărul comenzii). O reclamație poate fi depusă în termen de 2h de la producerea evenimentului reclamat, exceptând cazurile în care este prevăzut altfel în contract pentru situații specifice. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile lucrătoare.
10. Anulare comenzi
Anularea unei comenzi se poate face numai telefonic cu cel puțin 8 ore anterior orei de livrare.
În cazul în care, aceasta comandă a fost deja achitată, iar clientul o anulează dupa termenul menționat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). În cazul unei anulări cu minim 24 de ore înaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi înapoiată in totalitate, în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea solicitării în scris.
Compania își rezervă dreptul de a-și alege clienții și de a anula o anumită comandă, urmând a anunța clientul de această schimbare cu minim o oră înaintea orei de livrare.
11. Confirmări de comandă și livrare
11.1 Confirmări de comandă
Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, împreună cu un număr unic de comandă. Clientul are obligația de a verifica orice informație furnizată în cadrul comenzii și de a sesiza telefonic sau prin email în cazul în care au survenit anumite erori în informațiile oferite.
11.2 Probleme livrare comandă
Pot exista situații în care destinatarul să nu fie găsit la adresa sau ca acesta să refuze primirea coletului. În acest caz, Gentleman Solutions va proceda conform uneia dintre soluțiile enuntate mai jos, în funcție de situația survenită:
destinatarul nu este la adresă: se va lua legătura cu clientul în vederea furnizării unei noi adrese de livrare unde poate fi găsit destinatarul sau se va stabili împreuna cu clientul o altă oră de livrare. În acest caz, nu ne asumăm depășirea termenului de livrare.
destinatarul refuză primirea coletului: în acest caz comanda nu poate fi anulată și nici nu se pot returna banii clientului.
în cazul în care comanda este livrată destinatarului menționat, la termenul agreat de ambele parți, atunci compania este exonerată de orice penalități, amenzi sau returnări pentru orice situații apărute ulterior.
12. Confidențialitate și publicitate
Clientul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau nu va face publice nici una dintre informările primite de la companie.
Toate planurile, documentele și informațiile de orice natură furnizate de către client companiei, incluzând, dar fără a se limita la comandă, vor rămâne în proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris la companiei și după obținerea unui angajament de confidențiabilitate din partea celui care le primește.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi facută de client cu privire la comandă, livrare, comunicări, probleme survenite sau soluționări propuse, fără consimțământul prealabil scris al companiei. Orice defăimare, publicitate / reclamă negativă, informații publice dăunătoare companiei, făcute de către client fără acordul companiei, pot atrage după ele apelarea la instanțele judecătorești competente și solicitarea de plata daune, în funcție de prejudiciile create.
13. Termene și penalități
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a comenzii, compania este obligată să anunțe clientul de termenul estimat de finalizare a livrării. Se va încerca mai întâi soluționarea unor eventuale probleme pe cale amiabilă. În caz contrar, clientul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la companie, doar când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau parțiale din partea companiei a executării comenzii în conformitate cu termenele stabilite. În cazul în care compania primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare
14. Respectarea legilor și standardelor
Compania va respecta toate legile, reglementările și ordonanțele aplicabile la realizările sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor și Serviciilor și aplicabile la sănătate, securitate, mediu.
15. Răspundere
Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vanzator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.
16. Încalcare prevederi și drepturi
Dacă Compania nu execută obligațiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neîndepliniri în scris pe email. Un plan de acțiune va fi validat între Părți în termen de 5 zile lucrătoare de la notificare.
17. Forță majoră
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.
18. Legea aplicabilă
Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instanțele judecătorești competente.
19. Prevederi diverse
Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni și condiții de vânzare sunt în conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, anumite prevederi nu vor fi aplicate și Părtile se vor stradui împreună să convină asupra unor noi prevederi care să respecte spiritul prevederilor inițiale.
Compania și clientul vor fi considerați cantractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte.
Termenii și condițiile acestui website înlocuiesc alte ințelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Părțile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnată de ambele părți.
Compania își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.
20. Consimțăminte
Clienții / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni și condiții de la intrarea pe website până la finalizarea vizitei aici, indiferent dacă clientul comandă / achită produse în cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, înțelegeți şi sunteți de acord cu următoarele responsabilități: să furnizați date adevărate, exacte şi complete despre dumneavoastră și despre livrare.
21. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Gentleman Solutions prelucrează datele clienților / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate și manuale, destinate emiterii facturilor de servicii și produse, livrării comenzilor plasate, colectarea creanțelor legate de acestea precum și rezolvării solicitarilor în legătură cu activitatea desfășurată de către noi.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, clienții beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodată, clienții au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa în scris pe adresa de email. De asemenea, clienților le este recunoscut dreptul de a se adresa justiției. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate în străinătate.
Observație:
*orice persoană are dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Acest website folosește cookie-uri proprii pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Navigând pe acest website, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu “cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitara emisă de către un web-server unui browser. Un cookie este format din 2 părti: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) și nu mai sunt retinuțe o dată ce utilizatorul a părăsit website-ul și unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente’). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
O vizită pe acest site poate plasa cookie-uri în scopuri de:
Cookie-uri de performanță a site-ului
Cookie-uri de analiză a vizitatorilor
Cookie-uri de înregistrare
22. Promoții și oferte
Orice promoție sau ofertă disponibilă pe website are un termen de valabilitate menționat de către companie și anumiți termeni și condiții disponibili public în cadrul website-ului. Clienții care beneficiază de aceste promoții sau oferte se vor supune termenilor și condițiilor legate de respectiva promoție sau ofertă, respectivele prevederi completând setul de termeni și condiții de față și nu anulându-l.
Voucher de discount pentru o nouă comandă. Periodic, compania poate oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe website, ce poate fi folosit la o viitoare comandă. Valoarea discount-ului este stabilită de către companie. Nu se acceptă în acest caz să se plaseze o nouă comanda de către client folosind vocuherul primit, iar prima comandă să fie anulată. Compania își rezervă dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar și în cazul în care sunt achitate. Voucherul poate fi folosit doar în cazul în care comanda inițiala a fost finalizată cu succes: achitată, livrată.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.